BA / IM

IM#3.1 მომავლის პროგნოზირება (Foresight Insights)

ჩემი დაკვირვებით,  ამერიკელები ინგლისელებისგან განსხვავებით, მარტოოდენ წარსულის კრიტიკული კვლებით არ შემოიფარგლებოდნენ. მათ ჰქონდათ უნარი, აწმყო იმ მიზნით ეკვლიათ, რომ მომავალი განეჭვრიტათ. ამერიკულმა სამეცნიერო-კვლევითმა ორგანიზაციებმა ფუტუროლოგია (Futurology) პატივსაცემ სამეცნიერო დისციპლინად აქციეს და ყოველივე ამას „ფუტუროლოგიური კვლევები“ (Futuristic Studies / Foresight Insights) დაარქვეს.

ლი კუან იუ, (Lee Kuan Yew)  სინგაპურის პირველი პრემიერ-მინისტრი.

Coming Soon …

as

Image result for Foresight Insigthts picture

Image result for Foresight Insigthts picture

Image result for Foresight Insigthts picture

დამატებითი მასალა:

  1. Increasing the value of hr through predictive analytics for hr practitioners #1;
  2. Predictive analytics creating actionable insights – ABN AMRO #1
Advertisements

4 thoughts on “IM#3.1 მომავლის პროგნოზირება (Foresight Insights)

  1. Pingback: BMC#2.1 ღირებულება მომხმარებლისთვის (Value Proposition) | IN@TIMES

  2. Pingback: BMC#3.1 მომხმარებელს და ღირებულებას შორის კავშირები (Channels) | IN@TIMES

  3. Pingback: BMC#4.1 ბიზნესის მომხმარებელთან ურთიერთობა (Customer Relationship) | IN@TIMES

  4. Pingback: BMC#4.1 ბიზნესის მომხმარებელთან ურთიერთობა (Customer Relationship) | IN@TIMES

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s