IM#3.1 მომავლის პროგნოზირება (Foresight Insights)

ჩემი დაკვირვებით,  ამერიკელები ინგლისელებისგან განსხვავებით, მარტოოდენ წარსულის კრიტიკული კვლებით არ შემოიფარგლებოდნენ. მათ ჰქონდათ უნარი, აწმყო იმ მიზნით ეკვლიათ, რომ მომავალი განეჭვრიტათ. ამერიკულმა სამეცნიერო-კვლევითმა ორგანიზაციებმა ფუტუროლოგია (Futurology) პატივსაცემ სამეცნიერო დისციპლინად აქციეს და ყოველივე ამას „ფუტუროლოგიური კვლევები“ (Futuristic Studies / Foresight Insights) დაარქვეს.

ლი კუან იუ, (Lee Kuan Yew)  სინგაპურის პირველი პრემიერ-მინისტრი.

Coming Soon …

as

Image result for Foresight Insigthts picture

Image result for Foresight Insigthts picture

Image result for Foresight Insigthts picture

დამატებითი მასალა:

  1. Increasing the value of hr through predictive analytics for hr practitioners #1;
  2. Predictive analytics creating actionable insights – ABN AMRO #1
Advertisements

4 comments

  1. […] მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს: ყველა ისტორია (Story) ტყუილია! წარსულის ისტორია ცნობილ (და არა წარსულში ყველა რეალურად არსებულზე) ფაქტებზე დაყრდნობილი მოთხრობაა, მათი არასრულყოფილების მსხვერპლია. თუ არ გვექნება უკვე მომხდარი ფაქტები სრულყოფილად მოგროვებული და გაანალიზებული (Lessons Learnt), მივიღებთ ფიქციას და არა რეალურ დასკვნას ბიზნესის არსებული მდგომარეობის და მისი მომავლის პროგნოზირების შესახებ. […]

    Like

  2. […] მნიშვნელოვანია რომ ამავე არხებიდან შესაძლებელი იყოს მომხმარებლის სურვილების და წუხილების მიღება, უკუკავშირი ჩვენი სერვისების შესახებ. აღნიშნული ინფორმაციის მოგროვება და მისი ანალიზი საშუალებას მოგვცემს მოვახდინოთ ჩვენი ბიზნეს აქტივობის კორექტირება და ახალი ინოვაციური პროდუქტების შეთავაზება ჩვენი ბიზნესის არსებული და პოტენციური მომხმარებლებისთვის. აღნიშნული საკითხის დამუშავებაში გვეხმარება, ჩვენი მონაცემების ანალიზის BIG DATA და მომავლის პროგნოზირების ინსტრუმენტები. […]

    Like

  3. […]  წინა სტატიაში  ვამბობდით, რომ რწმენაზე დაფუძნებული მომავლის ისტორია (Story), საბაზრო ურთიერთობების (მარკეტინგის) ფუნდამენტური კომპონენტია.  მყიდველს უნდა სჯეროდეს რომ პროდუქტის შეძენით მიღებული ან მომავალში მისაღები სარგებელი გაცილებით მეტი იქნება მის შესაძენად საჭირო სტრესზე (პროდუქტის ფასი, ძალისხმევა, სირთულე … ). ასევე მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს: ყველა ისტორია (Story) ტყუილია! თუ არ გვექნება უკვე მომხდარი ფაქტები სრულყოფილად მოგროვებული და გაანალიზებული (Lessons Learnt), მივიღებთ ფიქციას და არა რეალურ დასკვნას ბიზნესის არსებული მდგომარეობის და მისი მომავლის პროგნოზირების შესახებ. […]

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s